Kingston Avenue
Vincent követi a szeretett nőt New Yorkba, de sajnos már nem jönnek ki jól egymással, ami arra kényszeríti, hogy újragondolja a helyzetet. Makacsul megpróbál mindent megtenni, ami tőle telik, hogy visszaszerezze a nőt.