Holttest A Brocéliande-Erdőben
A Brocéliande-erdő közepén egy részben megégett, azonosíthatatlan holttestet találnak, valamint egy sokkos állapotban lévő 13 éves fiút, aki nem tud beszélni. Mit keresett ott? És miért nem szólal meg? A jelenléte összefügg a gyilkossággal? Senki sem tudja, és senki sem tart igényt sem a holttestre, sem a fiúra.
A Brocéliande-erdő közepén egy részben megégett, azonosíthatatlan holttestet találnak, valamint egy sokkos állapotban lévő 13 éves fiút, aki nem tud beszélni. Mit keresett ott? És miért nem szólal meg? A jelenléte összefügg a gyilkossággal? Senki sem tudja, és senki sem tart igényt sem a holttestre, sem a fiúra. Két csendőr, Marie Delorme és Eric Guillaumond kapják a nyomozást. A lehető leghamarabb és legjobban kell megoldaniuk a rejtélyt, ám egy a szakítás szélén álló párnak semmi sem könnyű. Hogy szóra bírják a fiút, Marie testvére, a „szokatlan” módszereiről elhíresült gyermekpszichiáter, Romain Delorme segítségét kérik, aki pontos és metsző véleményt formál mind az esetről, mind a nyomozókról. Fogy az idő, és amikor az ügy fájdalmas emlékeket ébreszt fel, Marie belső démonai a felszínre törve a józanságát fenyegetik.