dráma, sci-fi
Camille, a 25 éves antropológushallgató nehezen hever ki egy friss szakítást, és szorongáscsökkentő gyógyszereken él. Egy nehéz este után kimerülten egy neurológus barátnőjéhez fordul segítségért. Látva Camille szenvedését az orvos beleegyezik, hogy kipróbál rajta egy általa fejlesztett kísérleti kezelést, egy forradalmi eszközt, amely a szorongást hivatott gyógyítáni.