Szabadesés
Marie egy repülőtér vezetője. Egy vadvízi evezőtúra során találkozik Maxime-mal, a lelkes ejtőernyőssel, a szárnyasruhareplüés szerelmesével. Nem is sejti, hogy Maxime és bandája arra készülnek, hogy reptéri pénzszállítóautókat fosszanak ki. Sofia, a bandavezér - azért, hogy elhallgattassa Mariet - szabotálja az ejtőernyőjét.
Marie egy repülőtér vezetője. Egy vadvízi evezőtúra során találkozik Maxime-mal, a lelkes ejtőernyőssel, a szárnyasruhareplüés szerelmesével. Nem is sejti, hogy Maxime és bandája arra készülnek, hogy reptéri pénzszállítóautókat fosszanak ki. Sofia, a bandavezér - azért, hogy elhallgattassa Mariet - szabotálja az ejtőernyőjét. Marie 2000 métert zuhan, de csodával határos módon túléli. Rokkantként Gapban, a szülői házában keres menedéket. Egy évvel később beleütközik Sofiába, aki úgy tudja, hogy meghalt, így nem ismeri fel. Marie elhatározza, hogy bosszút áll, és csapdába csalja a bandát egy újrabb rablás ígéretével. Eközben a Felderítési és Beavatkozási Csoport nyomozója, Luc Ferraz a bűnszövetkezet informátora után kutat. A keresett informátor személyleírása teljesen Marie-ra illik. Luc ápolónak adja ki magát, hogy fényt derítsen a rablásokra.