Zoals Alleen Oma Dat Kan
A receptek és titkos főzési tippek nemzedékről nemzedékre szállnak, és gyakran a nagyszülők azok, akik megosztják ezeket a tippeket és trükköket a gyermekekkel és az unokákkal. Ezeknek a különleges ételeknek olyan története van, ami nem veszhet el, Danny pedig ezért beveszi magát a konyhába a nagymamákkal és nagypapákkal, hogy különleges családi recepteket készítsenek el együtt.
Trees nagyi és Danny dendeng ragit és babos sambal gorenget készít egy tál rizzsel.
Trees nagyi és Danny pomot és mangóchutney-s pomszendvicset készít suriname-i zsemlében.
Trees nagyi és Danny pejeh-t készít, Dannyi pedig pisang gorenget és katjang pedist kínál mellé.
Dudu nagyi és Danny török pizzát készít, és csavarnak egyet a török saláta receptjén.
Dudu nagyi és Danny vöröslencse-levest és focacciát készít török fűszerkeverékkel.
Dudu nagyi és Danny baklavát készít, Danny pedig pisztáciás parfét csinál mellé.
Dudu nagyi és Danny töltött padlizsánt, piláfot és fűszeres török mártogatóst készít.
Dudu nagyi és Danny kisirt készít, Danny pedig saját bárányköftéjét csinálja meg mellé.
Reen nagyi és Danny rendang padangot készít, Danny pedig saját krupukját csinálja meg mellé.
Reen nagyi és Danny frikadel pangangot készít, Danny pedig csirke ketjapot csinál mellé.
Reen nagyi és Danny nasi kuningot készít atjar ketimoennel, mellé pedig pepesan 2.0-t tálalnak.