Heerlijk Oostenrijk
A gasztroújságíró Laura de Grave motorkerékpáron járja a csodás Ausztriát. Gazdálkodókkal, szakácsokkal és élelmiszertermelőkkel találkozik, akik különleges történeteket mesélnek el, és még ma is az évszázados technológiákat alkalmazzák. Útmutatást nyújtanak Laurának, aki az osztrák konyha titkait kutatja, és megmutatják, hogy Ausztria konyhaművészete több, mint a bécsi szelet és az almás rétes. És természetesen örömmel segítenek neki a hagyományos osztrák fogások elkészítésében is!
Laura felfedezi a finom tejtermékeiről, fűszernövényeiről és gyümölcseiről ismert alpesi konyhát.
Laura folytatja kulináris utazását Ausztriában, és megismeri Karintia tartományát.
Laura Tirol tartományba látogat, ahol elkészíti a téli sportok klasszikusát, a császármorzsát.
Laura Vorarlbergbe megy, ahol a lélegzetelállító Alpok ölelésében csodás sajtok készülnek.