Északi Bányák
Egyes éjjeleken a Coron régió elhagyott bányáiban még mindig visszhangzik az 1906-ban Courrières-ben történt legsúlyosabb európai bányaszerencsétlenség során élve eltemetett szénbányászok néma sikolya.
Egyes éjjeleken a Coron régió elhagyott bányáiban még mindig visszhangzik az 1906-ban Courrières-ben történt legsúlyosabb európai bányaszerencsétlenség során élve eltemetett szénbányászok néma sikolya. Amikor Tess Borski rendőrszázados visszatér családjával Franciaország északi részére, ahol a gyermekkorát töltötte, a nő még azt hiszi, hogy a föld gyomra már rég magába zárta a tragédiát, ami akkoriban hatalmas csapást mért a munkásosztályra. Borski százados és François Dubois rendőrfőnök, a nyomozással megbízott osztag vezetője hamarosankülönös bűntényekkel találkozik, amelyek lassan felébresztik a fájdalmas múltat.