For Military Merit
Szeptember 11-et követően az amerikai katonák, Vietnamhoz hasonlóan, súlyos sérüléseket szenvedtek el, és a Veterans Airlift Command önkéntes pilótáira támaszkodnak az átszállítás okozta nehézségek miatt. A dokumentumfilm mély betekintést nyújt küzdelmeikbe, beleértve a vitákat, harci jeleneteket és a felépüléshez vezető rögös útjukat.