A kis nőstény
A film Philippe Jaenada: La Petite Femelle című regénye alapján készült. 1953 novemberében Pauline Dubuissont azzal vádolják, hogy hidegvérrel megölte a szeretőjét. De ki ez a fiatal nő, akinek egész Franciaország a fejét követeli? Vajon egy hideg, számító és törtető?
A film Philippe Jaenada: La Petite Femelle című regénye alapján készült. 1953 novemberében Pauline Dubuissont azzal vádolják, hogy hidegvérrel megölte a szeretőjét. De ki ez a fiatal nő, akinek egész Franciaország a fejét követeli? Vajon egy hideg, számító és törtető? Egy áruló szörnyeteg, aki megosztotta ágyát egy megszállóval (és ezért leborotválták a fejét), azután pusztán féltékenységből megölt egy felsőosztálybeli fiatalembert? Vagy egy szabad nő, aki jóval azelőtt egyenjogúságot követelt és megkérdőjelezte a női szerepeket a társadalomban, mielőtt ez divatossá vált?