Amy apja és vőlegénye, Carl Halloween témájú esküvőjére készül, ám a lány Gilbert és Marshall segítségével rájön, hogy múmia barátjuk, Harold és kedvese, Rose veszélyben lehet. Sobek, egy gonosz múmia, aki ezer éves haraggal viseltetik korábbi legjobb barátja, ám azóta keserű riválisává lett Harold ellen, váratlanul felébred és bosszút akar állni. Hipnotizálja Larry-t, akinek a segítségével elrabolja Rose-t, és Amy-nek, Gilbertnek, Marshallnak, Buzzy-nak és Haroldnak ismét használniuk kell képességeiket, hogy megmentsék őt és időben visszaérjenek az esküvőre.