Jéghercegnő
A Jéghercegnő egy mókás és szívmelengető történet a felnőtté válásról a népszerű tinisztár, Michelle Trachtenberg főszereplésével. Bár ünnepelt műkorcsolyázó bajnok szeretne lenni, az esetlen Casey Carlyle (Trachtenberg) igazából mindig is egy eszes különcnek számított a középiskolában. Mivel erős akaratú anyja (Joan Cusack) inkább a legjobb egyetemek felé próbálja terelni, úgy tűnik, sosem kapja meg az esélyt, hogy olyanná váljon, mint a korcsolyázó reménységek krémjének tagjai, akiket jégpályán láthat. Ám amikor Casey egyszerre a fejét használja és a szívére hallgat, rájön, hogy olyanná vált, amire még legmerészebb álmaiban sem gondolhatott. A Kim Cattrallt is felvonultató felemelő és megnevettető történet az egész családot elbűvöli majd.