Kacsacsapat
Ez a rajzfilm az 1980-as évek "Kacsamesék" című rajzfilmjének folytatása, Niki, Tiki és Viki kalandjait követi. A fiúk most tinédzserek, Donald kacsa nagybátyjukkal élnek, és mind a hárman azzal töltik idejüket, hogy rossz tréfákat űznek szerencsétlen nagybátyjukból.
Ez a rajzfilm az 1980-as évek "Kacsamesék" című rajzfilmjének folytatása, amely Niki, Tiki és Viki kalandjait követi. A most tizenévesek Donald kacsa nagybátyjukkal élnek, és mind a hárman azzal töltik az idejüket, hogy rossz tréfákat űznek szerencsétlen nagybátyjukból, és különben meg bajba keverednek. Donald operatőrként dolgozik Daisy mellett, aki riporter. A csoport körbeutazza a világot, és a nagy balhét keresi.