Kis Ghána Ohióban
A dokusorozat három huszonéves ghánai lánytestvér életét követi az Ohio állambeli Columbusban. Az Agyekum nővérek a két leggazdagabb és legbefolyásosabb ghánai királyi család leszármazottaiként fényűző életet élnek. Ezzel a kiváltsággal azonban komoly felelősség is jár.
A dokusorozat három huszonéves ghánai lánytestvér életét követi az Ohio állambeli Columbusban. Az Agyekum nővérek a két leggazdagabb és legbefolyásosabb ghánai királyi család leszármazottaiként fényűző életet élnek. Ezzel a kiváltsággal azonban komoly felelősség is jár. A zárt ajtók mögött a nézők bepillantást nyerhetnek a nővérek kettős életébe, amely beárnyékolhatja családjuk nemesi hírnevét.