Mord I Maures-Fjellene
I hjertet av La Sainte Victoire-fjellene oppdager soldater på øvelse i skogen et lik gjennomboret av piler. Gendarmeriløytnant Diane Giraud blir sendt for å etterforske saken. Hun må samarbeide med kaptein Alex Lançon, en jurist fra hæren som bistår etterforskningen. Sporene fører dem til Bernard Dufour, lederen for en organisasjon som jobber med ungdomskriminelle.