Kryptens hemmeligheter
Den unge arkeologen Sabine fra Bordeaux åpner en utstilling i krypten i Saint Michel-basilikaen, og oppdager et skjelett ikledd en rød kjole. Det er morens skjelett. Moren som døde i en bilulykke 35 år tidligere. Pierre fra Bordeaux-politiet vurderer det hele som en syk spøk.
Den unge arkeologen Sabine fra Bordeau åpner en utstilling i krypten i Saint Michel-basilikaen, og oppdager et skjelett ikledd en rød kjole. Det er morens skjelett. Moren som døde i en bilulykke 35 år tidligere. Pierre fra Bordeaux-politiet vurderer det hele som en syk spøk. Men neste morgen blir liket av en mann funnet under lignende omstendigheter. Politimannen og den unge arkeologen forener krefter, og innser at de deler skjebne i denne merkelige utviklingen.