De Worsten van Babel op de Camping
De Worsten van Babel rijden wekelijks met hun caravan door heel Nederland op zoek naar de leukste campings. Eenmaal aangekomen gaan ze vol enthousiasme op zoek naar de meest opvallende campinggasten die ze vragen om te helpen met het organiseren van een culinair feestje. De regel voor de mannen is dat ze alleen gebruik mogen maken van de ingrediënten die reeds aanwezig zijn op het terrein.
De Worsten van Babel trekken het land in om te laten zien dat koken op de camping echt niet saai hoeft te zijn. De jongens rijden elke week met hun caravan naar de meest uiteenlopende campings waar ze op zoek gaan naar ingrediënten voor hun avondmaal. Wanneer ze voldoende ingrediënten hebben verzameld gaan ze aan de slag om er een origineel en smakelijk campingmaaltje van te maken. Op elke camping verzamelen De Worsten de ingrediënten voor een gerecht bij de gasten, in ruil voor een plekje aan tafel.