Miljuschka in Japan
Sushi is al jaren bekend en populair, maar tegenwoordig zie je ook veel restaurants met een andere specialiteit: ramen, sashimi, yakitori, tempura of een lekker stukje Wagyu van de grill. Om de oorsprong van dit alles van dichtbij te bekijken en te ontdekken, reist Miljuschka naar Japan. In zes afleveringen bezoekt zij de highlights van culinair Japan en gaat zij op zoek naar onbekende verhalen achter bekende gerechten en ingrediënten.