Miljuschka's Street Food Vietnam
Miljuschka neemt ons mee op ontdekkingsreis door de veelzijdige en kleurrijke Vietnamese street food keuken. Aan de hand van 8 gerechten gaan we op ontdekkingstocht door de Vietnamese keuken. Aan het eind van elke aflevering kookt ze een gerecht, zodat ook jij die thuis kunt namaken. Denk aan gerechten als bahn mi, pho, noedels, dumplings, steam buns en street BBQ.
Miljuschka neemt ons mee op ontdekkingsreis door de veelzijdige en kleurrijke Vietnamese street food keuken. In elke aflevering, die zich telkens op een andere plek in het land afspeelt, gaan we aan de hand van 8 gerechten op ontdekkingstocht door de Vietnamese keuken. Aan het eind van elke aflevering kookt ze een gerecht, zodat ook jij die thuis kunt namaken. Denk aan gerechten als bahn mi, pho, noedels, dumplings, steam buns en street BBQ. Naast al het heerlijke street food, zien we ook de rijke lokale cultuur van Vietnam en niet te vergeten de prachtige natuur.