Rudolph's Bakery
Meesterkok en meesterpatissier Rudolph van Veen deelt zijn kennis en passie voor het bakken. Hij tovert de heerlijkste zoete en hartige gerechten uit de oven, waar je zeker van zult watertanden. Rudolph weet precies hoe je de oogstrelendste creaties maakt, en met zijn hulp zul jij ook de show stelen met prachtige taarten, of je gezin verwennen met de lekkerste broodjes en hartige taarten.