Playful Pluto
Pluto forsøker å hjelpe Mikke med litt vårrengjøring og oppsamling av løvblader, men dagen blir til fullstendig kaos med ankomsten av en virvelvind, en lekk vannslange med sine egne ideer og en invasjon av fluer. Pluto kommer i en klissete situasjon med en rull med fluepapir, noe som fører til noen av hans mest minneverdige scener.