Komedia, Animacja
Pełna entuzjazmu włóczka o imieniu Purl dostaje pracę w hałaśliwej, dynamicznie rozwijającej się, zdominowanej przez mężczyzn korporacji. Starając się dopasować do ich zwartej grupy, Purl musi odpowiedzieć sobie na pytanie, jak daleko jest gotowa się posunąć, by zdobyć upragnioną akceptację w zespole i czy warto o nią tak zabiegać.