Dziewczyny Cheetah 2
Najlepsze przyjaciółki Galleria, Chanel, Dorinda i Aqua, znane jako girlsband Cheetah Girls, otrzymują życiową okazję, gdy wyruszają do Barcelony, aby wystąpić na międzynarodowym festiwalu muzycznym. Kiedy reszta jest zajęta swoimi sprawami (np. zakupami), Galleria będzie musiała przywrócić im koncentrację, jeśli marzą o wygranej.