Camp Rock 2- Wielki Finał
Uczestnicy Camp Rock powracają i nikt nie jest bardziej podekscytowany niż Mitchie i Shane, którzy szykują się na coś więcej niż tylko muzyczne lato. Niestety, Camp Star, obóz muzyczny z prawdziwego zdarzenia, ufundowany przez byłego kolegę z zespołu Browna, chce doprowadzić do zamknięcia Camp Rock. Aby ocalić obóz, Mitchie wyzywa Camp Star na ostateczny muzyczny pojedynek. Niech wygrają najlepsi!