Miss Julie
W duszną noc świętojańską w szwedzkim zamku w latach 20. XX wieku szlachetnie urodzona i nowocześnie wychowana Julie wikła się w niebezpieczny taniec z lokajem Jeanem. To, co zaczyna się jako niewinny flirt ponad granicami klasowymi, szybko wymyka się spod kontroli, przeradzając się w tragiczną i pełną napięcia walkę o władzę, płeć i pożądanie – walkę, która na zawsze ich odmieni.