„Travel Man” powraca! W tym sezonie uznany reżyser, autor i zdobywca nagrody BAFTA Richard Ayoade będzie kontynuował swoje podróżnicze przygody ze znanymi przyjaciółmi. W wyczekiwanym świątecznym odcinku specjalnym, podczas przygody we Florencji, do Richarda dołączy ulubiona śmieszka Hollywood Rebel Wilson.
„Travel Man” powraca! W tym sezonie uznany reżyser, autor i zdobywca nagrody BAFTA Richard Ayoade będzie kontynuował swoje podróżnicze przygody ze znanymi przyjaciółmi. W wyczekiwanym świątecznym odcinku specjalnym, podczas przygody we Florencji, do Richarda dołączy ulubiona śmieszka Hollywood Rebel Wilson. Podczas podróży Richard będzie stawiał sobie wyzwanie, aby zobaczyć i zrobić jak najwięcej oraz poddać tak zwane atrakcje turystyczne swojej bezwzględnej ocenie.