Richard Ayoade kontynuuje swoje podróżnicze przygody ze znanymi przyjaciółmi. „Travel Man” to szansa Richarda na wytknięcie nam naszych błędów dzięki organizowaniu najbardziej efektywnych kulturowo wakacji, z których usuwa on wszystkie nudne elementy. W każdym odcinku wylatuje w ekscytujące miejsce z przyjacielem celebrytą. W tej godzinnej świątecznej extravaganzie Richard z aktorem „Mad Men” Jonem Hammem zwiedzają Hongkong.
Po podbiciu świata technologii w serii „Gadget Man”, uznany reżyser, autor i nagrodzony BAFTA aktor Richard Ayoade kontynuuje swoje podróżnicze przygody ze znanymi przyjaciółmi. „Travel Man” to szansa Richarda na wytknięcie nam naszych błędów dzięki organizowaniu najbardziej efektywnych kulturowo wakacji, z których usuwa on wszystkie nudne elementy. W każdym odcinku wylatuje w ekscytujące miejsce z przyjacielem celebrytą. W tej godzinnej świątecznej extravaganzie Richard z aktorem „Mad Men” Jonem Hammem zwiedzają Hongkong, biorąc udział w sesji tai chi, przejażdżce chopperem i kosztując dim sum w wersji fusion.