Sand Land to świat, w którym demony i ludzie starają się przeżyć na jałowej pustyni. Pragnąc przywrócić krainie wodę, Książę Demonów Belzebub, jego towarzysz Rabuś i człowiek — szeryf Rao — łączą siły, wyruszając w długą podróż w celu odnalezienia Legendarnego Źródła.