Kanał tajemnic
W wiosce Marseillette turyści znajdują ciało kobiety uwięzione w śluzie kanału. W świetle wstępnych ustaleń, które rzucają podejrzenie na męża ofiary – sędziego – śledztwo zostaje przydzielone błyskotliwej policjantce z Paryża. Kobieta musi współpracować z miejscowym funkcjonariuszem, który wie wszystko o Canal du Midi i zna wszystkich mieszkańców.