Komedia, Fantasy
Scott Calvin zaprasza na święta swoich teściów. Wszystko komplikuje baśniowy bohater Jack Frost, który chce przejąć rolę Świętego Mikołaja i rzucić lodowe zaklęcie na cały świat!
Tim Allen ponownie wdziewa czerwony strój, co może oznaczać tylko jedno: jeszcze więcej przygód i śmiechu w kontynuacji „Śniętego Mikołaja”. Nadchodzi Boże Narodzenie. Scott Calvin postanawia, że w tym roku spędzi je w towarzystwie teściów. Sprawy komplikują się, gdy Scott znajduje lukę w mikołajowym kontrakcie, a Jack Frost, bohater z dziecięcych baśni, rzuca na Gwiazdkę na całym świecie straszne, lodowe zaklęcie. Scott będzie musiał znaleźć sposób na odzyskanie posady albo wszystkich czekają święta skute lodem. To będzie jego najmroźniejsza przygoda!