Śnięty Mikołaj 2
Tim Allen powraca w sequelu pełnym świątecznego uroku. Przez ostatnie 8 lat Scott z powodzeniem i satysfakcją pełnił rolę Świętego Mikołaja. Niespodziewanie pojawiły się nowe komplikacje. Jeśli nie ożeni się przed Gwiazdką, straci posadę na zawsze.
Tim Allen powraca w filmie ŚNIĘTY MIKOŁAJ 2, pełnej śmiechu kontynuacji znanego, świątecznego przeboju. Scott Calvin (Allen) od ośmiu lat sprawuje obowiązki Mikołaja i zdaniem wszystkich lojalnych elfów jest najlepszym z dotychczasowych Świętych. Niespodziewanie pojawia się problem. Jego syn Charlie narozrabiał w szkole i po raz pierwszy trafił na mikołajową listę niegrzecznych dzieci. Na domiar złego, zgodnie z podpisanym kontraktem, Scott musi ożenić się przed Gwiazdką. Ma na to tylko miesiąc. W przeciwnym razie na zawsze straci posadę. „Śnięty Mikołaj 2” to mieszanka humoru, przygód i świątecznego nastroju, która zapewni całej rodzinie rozrywkę w długie zimowe wieczory.