Dziennik cwaniaczka: Droga przez mękę
Rodzinna wyprawa Heffleyów na 90. urodziny Meemaw przybiera szalony bieg dzięki najnowszemu planowi Grega, który chce wziąć udział w konwencie gier wideo. Oparta na jednej z najlepiej sprzedających się serii książek wszechczasów przełajowa przygoda zamienia się w doświadczenie, którego Heffleyowie nigdy nie zapomną.