Dziennik cwaniaczka: Szczyt wszystkiego
Wyluzowany Greg buntuje się przeciwko wygórowanym oczekiwaniom Franka, ale ojciec wywiera coraz większą presję, by syn zmienił swoje postępowanie. Seria przezabawnych zdarzeń na krawędzi katastrofy prowadzi do tego, że Frank stawia synowi ultimatum, które może raz na zawsze położyć kres cwaniackim zagrywkom Grega.
Adaptacja trzeciej części bestsellerowej serii książek Jeffa Kinneya. Greg Heffley i jego rodzina powracają w pełnym zabawnych przypadków filmie animowanym „Dziennik Cwaniaczka: Szczyt wszystkiego”. Wyluzowany Greg buntuje się przeciwko wygórowanym oczekiwaniom swojego ojca, ale rodzinna presja, aby syn zmienił swoje postępowanie, narasta. Seria przezabawnych zdarzeń na krawędzi katastrofy prowadzi do tego, że Frank stawia synowi ultimatum, które może raz na zawsze położyć kres cwaniackim zagrywkom Grega. Reżyserem filmu „Dziennik Cwaniaczka: Szczyt wszystkiego” jest Matt Danner („Legenda o Trzech Caballeros”), a scenarzystą i producentem Jeff Kinney. Głosów użyczyli m.in. Aaron D. Harris („Matlock”) jako Greg Heffley i Chris Diamantopoulos („Dolina Krzemowa”) jako Frank Heffley.