Dziennik cwaniaczka
Oparty na bestsellerowej książce Jeffa Kinneya film familijny jest kroniką przygód Grega, który staje w obliczu najstraszniejszego, najbardziej upokarzającego doświadczenia w życiu każdego dzieciaka – gimnazjum.
Niesamowicie zabawna, bestsellerowa książka ożywa w tej przebojowej komedii familijnej. Greg Heffley jest wręcz skazany na wielki sukces, ale najpierw musi przetrwać najstraszniejsze, najbardziej upokarzające doświadczenie w życiu każdego dzieciaka – gimnazjum. Nie będzie to łatwe, jeśli weźmiemy pod uwagę, że otaczają go kudłate cymbały, uprzykrzający życie łobuzy i spleśniały plasterek sera, którego dotknięcie wiąże się z poważnymi konsekwencjami.