Rekrut: FBI
Poznaj agentkę specjalną Simone Clark, najstarszą początkującą agentkę FBI, która walczy z przestępczością w LA.
Jednostka Garzy zostaje wplątana w skomplikowaną sprawę porwania związaną z dwoma narkotykowymi gangami.
Simone i Laura odkrywają kluczowe informacje dotyczące przemocy w związku – powiązane ze zbrodnią.
Simone i Carter odkrywają plany ekoterrorysty, który zamierza zdetonować w mieście brudne bomby.
Garza z zespołem polują na bezwzględnego przywódcę gangu. Simone i Carter stawiają czoła dawnym zadrom.
Simone odkrywa szereg ciał powiązanych z bogatym odludkiem. Złodziej dowodów ucieka.