Kończy się oferta 6 maja
W afrykańskiej wiosce dziecko pada ofiarą burzy. Anioł uczy je, jak przezwyciężyć strach. Grając na flecie, dziecko łagodzi lęki mieszkańców wioski i przedstawia nowe spojrzenie na naturę.