Wojna z ZSRR: wielkie konstrukcje III Rzeszy
Seria ukazuje przebiegłą strategię, technologię wojskową i wielkie konstrukcje obronne zastosowane podczas niszczycielskiej inwazji Hitlera na Rosję w czasie II wojny światowej.