Les Bigorneaux
W miasteczku Brignogan-Plages 30-letnia Zoé pracuje w barze z ojcem, Guyem. Jako barmanka i kierowniczka jest wyczerpana ciągłą odpowiedzialnością i wspieraniem Guya od śmierci jej matki. Pewnego ranka Zoé dopadają zawroty głowy i mdłości, co zaburza jej rytm dnia. Obawia, że może być w ciąży, jednak diagnoza jest zupełnie inna.
W miasteczku Brignogan-Plages 30-letnia Zoé pracuje w barze The Winkles z ojcem, Guyem. Jako barmanka i kierowniczka jest wyczerpana ciągłą odpowiedzialnością i wspieraniem Guya od śmierci jej matki. Pewnego ranka Zoé dopadają zawroty głowy i mdłości, co zaburza jej rytm dnia. Obawia, że może być w ciąży, jednak ginekolog informuje ją, że doskwiera jej zupełnie coś innego.