Dramat, Fantasy
Vera znika bez śladu. Dwa lata później wraca jako młoda kobieta bez pamięci. Gdy jej umysł wraca do zdrowia, zdaje sobie sprawę, że żyła życiem Chilijczyka, który obudził się ze śpiączki dokładnie w momencie, gdy ona zniknęła, łącząc ich ponad światami.