Helium
Chłopiec o imieniu Alfred jest umierający, ale znajduje bezpieczną przystań z dala od swoich problemów, gdy Enzo, ekscentryczny dozorca szpitala, opowiada mu o Helium, magicznym świecie fantazji. Alfred odzyskuje szczęście i radość życia.