Aeronaut
Kevin marzy o ucieczce. Chce zostać pilotem i razem z młodszą siostrą Jaimy zostawić wszystko za sobą. Symbolem upragnionej wolności jest jego nowy model samolotu, o który dba jak o największy skarb. Gdy pewnego dnia zabawka wpada w ręce siostry, braterska miłość Kevina zostaje wystawiona na ciężką próbę.
Urocza, krótka animacja poklatkowa o dziesięcioletnim Kevinie, który dorasta pod okiem despotycznego ojca. Chłopiec marzy o ucieczce – chce zostać pilotem i odlecieć daleko razem z młodszą siostrą, Jaimy. Symbolem tego pragnienia jest piękny model samolotu, o który dba jak o największy skarb. To jego bilet do upragnionej wolności. Pewnego dnia ukochana zabawka wpada w ręce siostry, co wystawia braterską miłość na ciężką próbę. Czy Kevinowi uda się ocalić swoje marzenie, zanim legnie w gruzach? I co okaże się ważniejsze: więź z siostrą czy przywiązanie do rzeczy?