León y Olvido
Po śmierci rodziców 21-letnia Olvido samotnie opiekuje się swoim bratem Leónem, który ma zespół Downa. Ich relacja staje się coraz bardziej napięta, ponieważ Olvido pragnie, by León zdobył większą samodzielność, podczas gdy on wciąż oczekuje pełnej opieki. Oboje zostają wystawieni na próbę przez dramatyczne wydarzenia, które zmuszają ich do przekraczania własnych granic.