Welcome To Gomorrahland
Camorra upada pod ciosami „Welcome to Gomorrahland” – komediowego show, które bezlitośnie wyśmiewa organizację przestępczą. Sukces programu wynosi aktorów na szczyt, ale groźby zmuszają ich do programu ochrony świadków, gdy niesłusznie oskarżona Camorra szykuje zemstę.