Till Judge Do Us Part
Czwórka rozwiedzionych przyjaciół podtrzymuje na duchu Massimo, rozważającego samobójstwo po rozstaniu z żoną, która zostawiła go bez grosza. Gdy wydaje się, że ich wsparcie przynosi efekt, sytuację komplikuje urocza sąsiadka.