Animacja, Fantasy
Księżniczkę Zosię czekają niesamowite przygody w Królewskiej Szkole Magii. Wraz z nowymi przyjaciółmi i ukochanymi zwierzakami pokaże, że jest najbardziej magiczną spośród księżniczek!
Księżniczka Zosia z Czarlandii zaczyna naukę w nowej szkole – Królewskiej Szkole Magii, gdzie poznaje nowych przyjaciół: księżniczki Laylę i Kamilę, księcia Zane'a i szkolną maskotkę, piesiorożca Zadziorka. Zosia dowiaduje się, że jest najbardziej magiczną księżniczką we Wszechziemiu i odkrywa niesamowity, czarodziejski świat! Wraz z nowymi i starymi przyjaciółmi, królewską rodziną i ukochanymi zwierzakami Zosia przeżywa moc magicznych przygód.