Blue Lips
Sześć osób z różnych zakątków świata – Rio, Los Angeles, Honolulu, Buenos Aires, Rzymu i Pampeluny – przeżywa osobiste kryzysy i zmaga się z poczuciem zagubienia. Podczas festiwalu San Fermín w Pampelunie muszą zmierzyć się z własnymi słabościami. Nowe więzi i wspólne doświadczenia pomagają im odzyskać sens i kierunek w życiu.
Sześć osób z różnych zakątków świata – Rio, Los Angeles, Honolulu, Buenos Aires, Rzymu i Pampeluny – przeżywa zdarzenie, które coś w nich zabija. Nie radzą sobie ze śmiercią i poczuciem zagubienia. Z różnych przyczyn przybywają na festiwal San Fermín w Pampelunie, gdzie muszą zmierzyć się z własnymi słabościami. Nowe więzi i wspólne doświadczenia pomagają im stawić czoła konfliktom, które tłumią ich prawdziwe ja.