Het Echte Leven
In Real Life opowiada historię młodego reżysera Martina, który kręci film fabularny ze swoją dziewczyną w roli głównej. W ramach filmowego testu musi ona rozpocząć związek z innym mężczyzną. Kiedy Martin zwalnia głównego aktora i zastępuje go członkiem ekipy Dirkiem, rzeczywistość zaczyna mieszać się z fikcją.