Corsa De L'ora, La
L’Ora – dziennik z Palermo w dwudziestym roku przywództwa Nisticò. Intelektualiści w służbie walki z mafią. Dziś, podobnie jak wczoraj, medium słowa służy walce przeciwko nadużyciom władzy i atakom na demokrację.