Santo Nero, Il
Podczas dni świątecznych ku czci Św. Kalogera w małym miasteczku dzieje się coś irracjonalnego. Miejscowi, obojętni wobec imigrantów, czczą świętego z Kartaginy, człowieka, który kiedyś opuścił statek niczym tysiące nielegalnych imigrantów docierających do wybrzeży Sycylii.