THE ONE SHOT: POJEDYNEK KOMIKÓW
Daigo z duetu Chidori rusza z projektem łączącym kino z komedią. Ośmiu czołowych japońskich komików reżyseruje własne filmy krótkometrażowe. Zasada jest jedna: w każdym musi paść jeden powalający gag. Kto zaprezentuje ten idealny i zostanie pierwszym mistrzem THE ONE SHOT?
Daigo z duetu komediowego Chidori rozpoczyna przełomowy projekt, w którym kino łączy się z komedią. Do udziału zaprasza ośmiu najlepszych japońskich komików, w tym finalistów M-1 i zwycięzców King of Conte. Każdy z nich musi napisać i wyreżyserować krótki film, przestrzegając tylko jednej zasady: ma on zawierać jeden, powalający gag. W tym bezprecedensowym konkursie wybitni komicy mają tylko „jedną szansę”, by udowodnić swój talent.