Kraina Tanabata
Yoji Minamimaru, zwany Nanmaru, to student o nadprzyrodzonej mocy, która pozwala mu we wszystkim robić niewielkie otwory. Pewnego dnia Yoji dowiaduje się, że jego wykładowca folklorystyki zaginął. Wraz z innymi studentami postanawia odnaleźć profesora.
Nanmaru i inni studenci wyruszają do wioski Marukami w poszukiwaniu zaginionego profesora.
Nanmaru debiutuje jako wykładowca, a Emi zbliża się do prawdy o festiwalu Tanabata.
Nanmaru zakłada interes, a Sachiko przyjeżdża do Tokio, by powstrzymać Takashiego.
Sachiko opowiada Nanmaru swoją histroję, a w Tokio znikające samoloty wywołują panikę.
Tokio pogrąża się w chaosie, a Nanmaru próbuje uratować Aki, mierząc się z własną mocą.
Napięcie w wiosce osiąga punkt kulminacyjny. Na jaw wychodzą prawdziwe intencje Yoriyukiego.
Szczyt góry Marukami łączy tajemnice. Nanmaru i Sachiko muszą stawić czoła przeznaczeniu.